Taneční festival

DO TYMY SE 1.5. SJELO PŘES 1000 TANEČNÍKŮ Z MORAVY, ČESKA I SLOVENSKA

Letos na 1. května se sjelo k nám do SVČ TYMY okolo 1200 tanečníků z celé Moravy a také ze Slovenska na 4. ročník tanečního festivalu.

Přijely děti z Podhradní Lhoty, Otrokovic, Bystřice pod Hostýnem. Horní Lideč, Kroměříž, Bruntálu, Svitavy, Frýdek Místek, Kopřivnice, Lipník nad Bečvou, Kyjov, Litovel, Jihlava, Hranice, Uherské Hradiště, Napajedla, Krnov, Frenštát pod Radhoštěm.

Zavítali k nám také tanečníci ze ZUŠ Skalica a také z našeho partnerského města ZUŠ Stella z Povážské Bystrice. Mezi tanečníky nechyběly také naši domácí – děti z tanečních kroužků SVČ TYMY.

Přes 500 diváků vytvořilo úžasnou atmosféru! Soutěžilo se ve stylech hip hop, street dance, show dance, pódiové skladby, zumba, disco dance, aerobic, orientální tance, mažoretky.

V rámci soutěže bylo celkem 7 tanečních bloků, které byly zakončeny vyhlášením výsledků. Výkony tanečníků sledovala odborná porota, ve které zasedli: Vladimíra Šulavová, Renáta Cory, Denisa Mikulíková, Jana Kabátová, Hana Anna Šišková, Eduard Kotikov a David Zapletal.

Vzhledem k tomu, že se soutěže zúčastnili tanečníci ze Slovenska, tak měl tento festival také mezinárodní rozsah. Velkou radost jsme měli z úspěchu našich tanečních kroužků.

Diváci zhlédli celkem 82 zajímavých tanečních choreografií. Každá byla originální a jedinečná. Za to patří velký dík všem vedoucím tanečních kroužků.

Děkujeme všem za účast na našem tanečním festivalu v Holešově. Přejeme všem dětem i jejich vedoucím, aby jim jejich tanec přinášel spoustu radosti.

Děkujeme všem tanečním klubům, kroužkům a skupinám za účast na 4. ročníku tanečního festivalu 2025 a už teď všechny zveme na 5. ročním tanečního festivalu, který se bude konat 1. 5. 2026. Děkujeme všem diváků za skvělou atmosféru, všichni jsme tak společně požili státní svátek – svátek 1. máje.

Celý den byl zalitý sluncem, což přispělo ke skvělé náladě všech účastníků.

Na závěr bych chtěla poděkovat všem organizátorům a dobrovolníkům, kteří se podíleli na organizování této akce.